Forum Kawiarnia Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Własny serwer HLDS

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Kawiarnia Strona Główna -> Kompedium wiedzy o CS 1.6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gleba
Administrator



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 19:40, 07 Mar 2008 Temat postu: Własny serwer HLDS

Aby stworzyć własny serwer należy wejść w folder Valve który znajduje się na dysku w którym zainstalowałeś CS-a. Następnie włączasz plik HLDS. Wtedy wykonujemy następujące czynności.

Game : Counter-Strike


Server Name : Twoja Nazwa

Map : Wybierasz Mapę

Network : LAN (jeśli Non Steam) INTERNET ( jeśli Steam)

Max Player : Zależy jaka masz prędkość neta.

Rcon Password: Wybierasz hasło.

Następnie Klikamy Start Server i w lewym górnym rogu wyświetla nam się IP.

A o to pliki, które można edytować, a nawet należy :

# .../cstrike/motd.txt

- w pliku tym ustawiamy stronę tytułową., która pokazuje nam się po połączeniu z serwerem. Jak ktoś nie zna HTML to lepiej go nie ruszać

# .../cstrike/mapcycle.txt

- ustawiamy kolejność map, które maja się ładować po zakończeniu poprzedniej. Nazwy map musza być zapisane w taki sposób Np. de_dust, cs_assault, aim_map.

# .../cstrike/server.cfg


- ustawienia, które będą ładowane po włączeniu serwera. Komendy:

hostname nazwa_serwera - nazwa jaka ma mieć serwer allow_spectators 0/1 - wył./wł. ustala czy mogą grę obserwować spektatorzy

sv_aim 0/1 - wył./wł. auto namierzanie

sv_cheats 0/1 - wył./wł. kody

sv_maxspeed 320 - szybkość chodzenia, domyślnie 320

mp_buytime xx - czas na kupowanie (w minutach)

mp_roundtime xx - czas na rundę (w minutach)

mp_freezetime xx - czas bezruchu przed każdą runda (w sek.)

mp_c4timer xx - czas wybuchu bomby od położenia (w sek.)

mp_timelimit xx - długość gry na danej mapie

mp_autoteambalance 0/1 - wył./wł. auto balans graczy po każdej rundzie

mp_startmoney xxx - ilość pieniędzy na starcie

mp_autokick 0/1 - wył./wł. wykopywanie graczy za zabijanie swojego teamu

mp_flashlight 0/1 - wył./wł. zezwolenie na używanie latarki

mp_footsteps 0/1 - wył./wł. słyszenie kroków podczas chodzenia

mp_friendlyfire 0/1 - wył./wł. możliwość strzelania do swojego teamu

mp_maxrounds xx - maksymalna ilość rund przed zmiana mapy

mp_tkpunish 0/1 - wył./wł. zabijanie team kilerów po rozpoczęciu rundy.

# .../cstrike/listenserver.cfg

- ustawienia, które będą ładowane po każdej zmianie mapy. Komendy tak jak wyżej.

Sloty które odpowiadają prędkości Internetu

256 kb/s = 4-6 miejsc

512 kb/s = 6-8 miejsc

1024 kb/s = 8-10 miejsc

2048 kb/s = 14 - 18 miejsc

3096 kb/s = 18 - 24 miejsc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Kawiarnia Strona Główna -> Kompedium wiedzy o CS 1.6 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin